16/12/2021

Tõhustatud. Riskirühmlase märkmed – 6.

Detsembri alguses oleksin saanud minna koroonavaktsiini kolmandat ehk tõhustusdoosi tegema, aga paraku algas jõulukuu mulle ränga hambavaluga, mis kiirgus paremal poolel kuidagi nii, et ei saanudki aru, kas valutab korraga mitu hammast või üks. Minuvanusel inimesel peaks olema oma hambaarst, kelle poole võib alati pöörduda, aga mul ei ole. Rahaülejääke ka parasjagu polnud ja nii ravisin ennast koduste käepäraste vahenditega.

Möödus nädalake ja hambavalu andis järele, kerge nohu ka. Aga süstima minna ei jõudnud, sest paar päeva hiljem oli paistes ja valus vasak näopool. Selle sain korda üleeile. Eile päris hilja õhtul otsustasin, et broneerin vaktsiiniaja.

PERHis oli mulle sobiv aeg täna keskpäevaks. Seal ma oma sutsu saingi, kõik läks väga ladusalt. Nüüd, üheksa tundi hiljem võin öelda, et praegu on minuga kõik korras, isegi süstikoht ei valuta.

Meel on rõõmus ja tõhustatud mina on endaga rahul.

Sellega on riskirühmlase märkmed lõppenud.

No comments:

Post a Comment