07/03/2010

Ja ma ei pea kellelegi midagi seletama



Unenägudes on lapsepõlvekodus alati palju õhku. Ärkan, tuul liigutab tasakesi pitskardinat avatud aknal. Päike paistab sisse. Keegi on õues kaevul. Ema askeldab köögis...

Või ärkan, lähen kohe õue. Astun päikesesoojale köögitrepile. Kass pikutab, lööb nurru. Jasmiinid lõhnavad. Vahtrad ootavad, millal ma tulen. Seda toonast saan-kohe-õue-astuda-tunnet igatsen mõnikord taga.

Märts oli mu vanemate sünnikuu. 7. märts oli palju tähtsam päev kui järgmine, naistepäev. Lilled said koju toodud ka alati 7. märtsiks - mu ema sünnipäevaks.

Postkaart on 1959. aastast: olin siis haiglas ja ema tõi selle mu lohutajaks.

1 comment:

  1. Märtsis on sündinud mu paljud sõbrad, lähimad sõbrannad ja ma ise ka;)
    Tundub jah tähtis kuu- emakeelepäev on ja kevad algab.

    ReplyDelete