15/05/2008

Need (meemi)nelikud


Tuli tuju ja haarasin vahelt kellegi blogist kellelegi visatud meemipalli. Niisiis need nelikud:


4 tööd, mis mul on olnud:
1. Ajakirjanik. (Ametiposte on mitu olnud, töö üks.)


4 filmi, mida vaataks uuesti ja uuesti:
1. "Ärkamised".
Muud vahelduvad.


4 kohta, kus ma olen elanud:
1. Tallinnas (Nõmmel ja Mustamäel).

2. Tartus (ülikooliajal).


4 sarja, mida ma armastan:

Ei armasta sarju, vaid jätan "armastuse"-sõna enda jaoks olulisemate inimeste ja asjade jaoks. Rohkem meeldib vaadata:
1. "Kodus ja võõrsil" (inimlikult huvitav suhtlemisest perekonnas ja suhteliselt väikeses kogukonnas, sugugi mitte "tühine seep", kuigi viimastel aegadel muutub hajuvamaks ja ei tundu enam nii hea – kirjutan sellest ehk varsti ka blogis).

2. Hercule Poirot` sari (nutikas härrasmees kasutab meisterlikult oma hallollust).

3. "Midsomeri lood" (ehedalt inglaslik; naljakas, kuidas kõik mõrvad ühte kanti kokku on kogunenud; sümpaatne peategelane Tom Barnaby).

4. "Amazing Race" (ei ole küll sari, vaid tõsieluline reisimäng mööda kõikvõimalikke maailmapaiku ja pakub näiteid rändamise kitsaskohtade ületamisest.).


4 kohta, kus ma olen puhkamas käinud:

Puhkan kodus; sanatooriumides, spaades ja puhkekodudes pole käinud. Kui reisid on puhkus, siis viimased:
1. Itaalia.

2. Kreeka.
3. Tuneesia.
4. Portugal.


4 lemmikrooga:

1. Ahjukartulid.
2. Hästi tehtud rosolje.
3. Hästi tehtud mulgipuder.

4. Üldiselt olen kõigesööja, rohkem meeldivad kodused lihtsad toidud.


4 veebilehte, mida ma külastan iga päev:
1. Vähemalt neli ajalehte.


4 kohta, kus ma praegu oleksin: (kui just peab kodust ära minema)
1. Jalutamas või kohtumas mõne meeldiva inimesega.

2. Mägedes, kus noorena seigeldud sai (Kaukasuse Elbruse ümbrus jm).

3. Mõnes rikkalikus kunstimuuseumis (Louvre, Prado, Uffizi, Bardo mosaiigid jm).
4. Eze´is eksootiliste taimede aias mäetipult kõikidesse nelja ilmakaarde vaatamas.

No comments:

Post a Comment