06/05/2008

Astroloogilised kaksikud


Mul oli kaks meeskolleegi – P ja R. Mõlemad olid ühel ajal samas toimetuses peatoimetaja asetäitjad. Sündinud ühel ja samal aastal, samal kuul, samal päeval. Sünniaja sarnasuse avastasid siis, kui kõigil tuli kirjutada oma andmed loenduslehele. Nende nimed olid teineteise järel. Üks neist vaatas siis, et teine on vist nalja pärast tema andmed kirjutanud
.
Mõlemal oli tütar, mõlema tütrel olevat olnud hobune. Mõned aastad hiljem töötasid nad juba mujal, aga jälle ühes toimetuses.

Päris läbi kopeerpaberi nad oma elusid ei elanud. Ühte enam pole, teine tegutseb edukalt edasi.

Mul on kaks naiskolleegi - L ja H. Sündinud ühel ja samal aastal, samal kuul, samal päeval. Mõlemal passis apsakas sünnikuupäeva kirjapanekuga – ühel päevakese võrra ühele poole, teisel päevakese võrra teisele poole. Mõlemal on varsti juubel. Mõlemad teevad üht ja sama tööd ning käsitlevad sõsartoimetustes üht ja sama küllalt vähe kajastatavat teemaderingi. 

Võib-olla on sarnasusi veel.

Ütle siis, et sünnipäev pole tähtis.

4 comments:

  1. Vot näed sa siis! :) Astroloogial on oma tõesed elemendid..

    ReplyDelete
  2. Tundub lausa uskumatu. Juba identsete kaksikute puhul vapustavad mind kokkulangevused, aga et astroloogilised kaksikud...

    ReplyDelete
  3. Võib-olla ma ka ei usuks, kui ei tunneks neid kõiki isiklikult ja poleks sel teemal nendega rääkinud...

    ReplyDelete
  4. Aga mul on keskmine poeg ja vanema poja naine astroloogilised kaksikud :), minu arust ühist midagi ei ole :)

    ReplyDelete