30/09/2021

Septembriväsimus

Septembris olen olnud kuidagi väsinud. Tavaliselt kipuvad mu sügisväsimuse kuudeks olema aasta kolm viimast, seekord siis varem. Veidi nukker, aga loodetavasti läheb see tunne üle.

Septembrikuised vaatamised on piirdunud Jupiterist mõne sarja uute hooaegadega, kuid neist sarjadest olen enamasti juba varem kirjutanud („Surm paradiisis“, „Rannahotell“, „Grantchester“ ja „Äraostmatud“).

Teised sarjad tulevikus jätkuvad, „Äraostmatutel“ oli viimane hooaeg. Sarja lõpplahenduses ei paista lõppu Briti politseinike korruptsioonile ja sidemetele organiseeritud kuritegevusega. Kuidas seda kõike nii palju on? Ausad on ilmses vähemuses. Sari tervikuna oli põnev, kuid mitte nauditav. Teist korda ei vaataks.

Blogimissoon on mul ka kuidagi väsinud. „Tütarlaps...“ on olnud peaaegu et pikal puhkusel, aga jätkamise kavatsusest pole ma loobunud. Ka siinse blogi jaoks on plaanis mõnedki teemad nii elust kui ka raamatutest, aga seda siis oktoobris ja edaspidi.

Praegu panen siia kümme tänavakunsti fotot, mis on tehtud endiste Tondi kasarmute piirkonnas.










Moblafotod, august 2021.
Aitäh külalisesinejale fotode eest.

No comments:

Post a Comment