06/02/2021

Viltuvedamistest

 Hiljuti tuli mu aadressile postisaadetise saabumise teade. Peaaegu, et oleksin selle ära visanud. Olen harjunud, et need teated on varem olnud valgele paberile trükitud ja ka teate tagakülg on valge. Nüüd on aga valge tagakülje asemel reklaam ja kui seda paberilehte pöörama ei hakka, siis võib juhtuda, et reklaam läheb sinna, kuhu reklaam enamasti läheb, kas vanapaberi kogumiskasti või tulehakatuseks. Võib-olla on see Omnivale väike mõttekoht?

Seekord läks siiski õnneks, keerasin paberil ka teatise külje ette ja minu üllatuseks sellenimelist isikut, nagu kirjas oli, meie korteris küll ei ela ega pole kunagi elanud. Arvatavasti oli teate saatja postkontoris saadetiselt aadressi valesti vaadanud. Aga pakisaaja jaoks oli paki hoiutähtajast juba mitu päeva möödunud.

Teatasin sellest Omniva info meiliaadressile ja sain esialgu vastuseks, et mulle vastatakse paari päeva jooksul, aga enne paari päeva möödumist tuli klienditoe konsultandilt uus vastus: „Täname Teid teavitamast. Tegemist on tõepoolest valesti sisestatud andmetega, võtame õige saajaga ühendust.“

Tore, et Omniva kiiresti reageeris. Mina usun küll, et kaugelt saabunud pakike nüüdseks õigel saajal käes on.

* * *
Täna vedas mul enesel viltu. Vaatasin, et üks Eesti kirjastus müüb oma veebipoes odavalt seda e-raamatut, mida olen hulk aega tahtnud osta. Mõtlesin, et teen ostu kiiresti ära, saan veel sel nädalavahetusel lugeda.

Algul läks kõik hästi, aga kui olin pangas arve tasunud ja pangalehelt tagasi kaupmehe juurde läksin, ei tulnud mulle seal ette mingisugust infot, et ost on õnnestunud ja e-raamatut saab alla laadida. Ei tulnud ka vastavat teavet ja laadimisvõimalust meilile.

Nüüdseks on sellest mitu tundi möödas. Pangas on kontolt raha maha võetud, aga mulle pole endiselt kippu ega kõppu tulnud. Võib-olla kogu see ostu- ja müügisüsteem millegipärast laupäeviti ei tööta? Aga siis võiks müüja kodulehel vastav teade olla. Võib-olla kirjutasin oma meiliaadressi valesti? Aga siis oleks ju ikkagi pidanud tulema ostuteade ja laadimisvõimalus tagasi kaupmehe juurde minnes?

Praeguse seisuga igatahes tundub, et kõige targem on oodata esmaspäevani, mil kõik on tööl ja ehk oskavad selgitusi anda ja asja lahendada. Oijah!

EDIT: 10. veebr. Asi lahendatud ja e-raamat käes. Oli tõesti minu enda viga, sest meiliaadressist oli üks punktikene puudu jäänud. Pean tulevikus hoolsam olema. Igatahes suur aitäh nii kirjastusele kui ka tema e-raamatute müügiteenuse pakkujale!

No comments:

Post a Comment