Reklaamist minu blogides
Postituste sel viisil märgistamisel lähtun Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) juhendist sotsiaalmeedias reklaami avalikustajale (22.09.2020), mis selgitab reklaamiseaduses olevaid nõudeid ja piiranguid. TTJA loeb ka blogisid sotsiaalmeedia hulka kuuluvateks. Täpsemini vaata TTJA kodulehelt: https://www.ttja.ee/et/uudised/kas-sina-teed-oma-sotsiaalmeedia-kontol-reklaami
Küsimus, kas mu blogide raamatumuljed on reklaam või mitte, on minu arvates siiski vägagi vaieldav. Saavad ju ka meediaväljaannete raamatukriitikud ja -blogijad oma arvustuseksemplari kirjastustelt, kuid nende kirjutisi ei peeta reklaamiks ega märgistata vastavalt, vaid peetakse arvustusteks, kriitikaks, retsensioonideks, raamatututvustusteks või -muljeteks. Samamoodi ei pea minagi oma raamatumuljeid reklaamiks, seda enam, et valin arvustatava raamatu kirjastus(t)e pakkumise hulgast ise, vastavalt oma huvidele.
No comments:
Post a comment