26/11/2018

Sügispudemed: esimene lumi ja dutikud

Jah, ma tean, et suurele osale mu blogi lugejatest avanes täna hommikul aknast umbkaudu samasugune vaade, „lumi tuli maha ja valgeks läks maa...“ Erines vaid lumerohkus. Selle foto panen siia, et esimest lund – vahepealseid väikeste lumekribulate sadusid arvesse võtmata – kuupäevaliselt märkida.

Kui blogi uskuda, siis eelmisel aastal tuli meil siin esimene lumi maha 26. oktoobri hommikuks. Seega kuu aega varem. Aga ei jäänud maha. Praeguse lumega seostub mul ka kerge kahtlus, et jõuludeni see küll vastu ei pea. Elame-näeme.

Tähistamaks esimest lund Rohkem ikka selleks, et jalgadel soe ja mõnus oleks, ostsin endale täna dutikud. Neid saapamoodi värgindusi kutsutakse ukraina keeles just niimoodi. Dutikud (дутики) on Ukrainas toodetud ja vähemasti esmamulje on, et õigustavad oma olemasolu ja vähendavad mu jalavalu. Päris sellise tegumoega ma neid ei saanud, nagu tahtnuksin, sest soovitute sobiv suurus oli musta reede ostupalavikus ära ostetud, aga lepin vist ka nendega, mis sain. Dutikute valmistajatele aga soovin, et sündmused Aasovi merel rahumeelse lahenduse leiaksid.

Viimastel kuudel on mu tegemist vajavate toimingute nimekirjas olnud talveriiete korrasoleku vaatamine.  Lükkasin seda muudkui edasi ja nüüd langes see koguni ära – tuleb lihtsalt talveriideid kandma hakata. Briljantne näide selle kohta, et laiskus võidab alati.

No comments:

Post a Comment