28/07/2016

Servake saladusest


Täna siis jõudsin nii kaugele, et andsin suurema kirjatöö, millega märtsist alates tegelnud olen, isiklikule eksperdile lugeda, et ta arvamust avaldaks. Ühtlasi lasen tekstil veidi laagerdada, seejärel vaatan üle ja annan käiku.

Olen seda kirjatööd siin blogis mainides seni nimetamata jätnud, millega tegu. Nüüd võin saladusekatet veidi kergitada: veebruaris tegi üks kirjastus mulle ettepaneku raamat kirjutada. Juhtumisi sobis see minu plaanidega.

Mul on töine suvi olnud ja praegu tundub, et asjast tõepoolest saabki asja. Küllap hoian ka blogilugejaid edasiste arengutega kursis, aga ärge veel küsige, millest või kellest on raamatus juttu.

See on siis põhjenduseks, miks ma blogisse eriti palju pole kirjutanud. Isegi ammutehtud lillepildid pole siia jõudnud. Tulbid ju juba hulk aega tagasi ära õitsenud, ühe panen siiski postitusele värvilisaks.

1 comment: