01/11/2014

Hingerahu


Ärkasin tavatult vara. Sel ööl on oktoober novembriks muutunud. Selle aasta oktoobris olin reipam kui muidu sügiskuudel. Eks näis, kas seda reipust ka novembrisse jätkub.

Suguvõsa noorim on hoolega sugupuud uurinud. Kõik need ammused Liisad ja Maried, Johannad ja Tiiud, Leenad ja Kustased, Juhanid ja Johanid, mitut masti Jaanid, Jürid ja Jakobid - pikk loetelu nimesid veel - on meil meeles olnud ja me oleme nende kohta rohkem teada saanud kui enne.

Seni olin teadnud, et olen vähemasti kolmanda põlvkonna tallinlane. Nüüd tean kindlalt, et vähemasti neljandat põlve. See on minu linn. Siia on suguvõsa riburada pidi kokku tulnud. Põhiliselt Lääne-, Põhja- ja Kesk-Eestist.

Hingekestega mu ümber peaks ka rahu olema. Surnuaias said sügislehed ära riisutud, seegi võlg südamelt ära.

Ja neile kirjaridadele lisaks panen oma selle aasta oktoobri viimase foto, pisut päikesekulda puulatvades all halli taeva.

No comments:

Post a Comment