12/11/2012

Fotojaht - maast leitud tähed

X. Suur tundmatu. Küsimustes peituv tegelane, kes tuleb leida. Valemite lemmik. Tegur. Iks. Mister X, kui kellelegi samanimeline film Georg Otsaga peaosas meelde tuleb. Sabas sörkija, tähestikus tagapool kõmpija. Eesti keeles pigem võõras kui oma.

Lihtsalt x.


Ma pole ammu fotojahil osalenud, aga selle nädala teema "Maast leitud tähed" oli mul paar kuud tagasi tehtud piltide hulgast kohe võtta ja tahtis väga blogisse tulla. Seda enam, et ühele üsna olulisele x-küsimusele peaksin homme vastuse saama.

Minu foto, sept 2012. 
Teiste fotojahiliste maast leitud tähed on siin.

7 comments:

  1. see on nagu raudne haavaplaaster, see X :)

    ReplyDelete
  2. Tiial on ilmselt õigus: selle x-i ülesanne on vist kaht betoonplaati koos hoida.

    ReplyDelete
  3. loodetavasti sai x küsimus positiivse lahenduse...
    Mulle x meeldib, see annab võimaluse olla ebamäärane :)

    ReplyDelete
  4. Aitäh, tegelinski. Lahenduse saamine lükkus edasi, x hakkas igreki (y) järele igatsema.

    ReplyDelete
  5. Milllegipärast adun mina, et see on maailma keskpunkt...

    ReplyDelete
  6. Nojah, piirikivi X-iga pildi oleks vist minagi oma varudest leidnud. Ei tulnud meelde.
    Ilusa koloriidiga pilt on.

    ReplyDelete