14/04/2010

See on vist masinale?


Vahel pakuvad postkasti laekunud reklaamiüllitised tõelisi naljahetki. Nagu see Rimi oma, mis täna kohale jõudis ja loosungi "Uus ajastu!" all soodsaid pakkumisi lubab. Usina toimetaja märkused sobivad pildimaterjali hulka imehästi.

See on vist masinale?

 











 See peaks olema Ultra Night plus...












Mnjaa, eks me kõik kõhkleme oste tehes ja vaevame oma pead igasuguste küsimustega. Nende elutähtsuse tabamine ja nendele reklaamis eluõiguse andmine - võib-olla selles peitubki kaubandusliku reklaami helge tulevik?

2 comments:

  1. AV, hea viide.

    Ennemuiste, kui ma ülikoolis diplomitööd tegin reklaamist ajalehes, mu töö üks osa sellistest pentsikutest juhtumitest ja muudest lapsustest koosneski, kuigi tolle aja ajakirjandus selleks eriti ainestikku ei pakkunud.

    ReplyDelete