27/02/2011

Ma olen nüüd austatud eakas Eesti kodanik


Kui muul ajal on Eestimaal sagedasti minuvanuste kohta kõnepruugis "penskar" ja ka hullemad sõnad, siis eile (laupäeval, 26. veebruaril) sain kirja, mille ümbrikule nime asemel oli trükitud: AUSTATUD EAKAS EESTI KODANIK!

Ja kirja tekstis korrati neid sõnu veel.

Nime küll polnud, aga ju see kiri ikka mulle oli, sest nn otseposti maja- ja korterinumber klappisid.

Ilusad sõnad olid selles kirjas, et "vanemate inimeste kogemus ja teadmised on siin hindamatu väärtusega". Ja et "Eesti eakatele tuleb tagada kindel pensionitõus".

No vaata mida kõike veel enne valimisi moosimiseks ära ei tehta.

Aga kuidas ma saan kindel olla, et need sõnad kirja saatjatel ka pärast valimisi meeles on ja et jälle näiteks "Plats puhtaks!" ei hõigata?

8 comments:

  1. No mina sain ilusa kirja emapensionist.

    ReplyDelete
  2. Jah, emapensionist ja tervisest jm oli selles ka.
    Igasuguste valimiseelsete lubaduste puhul tuleb mulle ikka meelde vana laul Juhanist ja jahimehejutust: "... kes veerand uskus, rumal on, ja poole, petta saanud."

    ReplyDelete
  3. Näed siis, ikkagi inimesed...

    Sulle vähemalt midagi lubatakse. Minu postkast on valimiste koha pealt aga tühi mis tühi. Ju siis ei peeta mind kellekski, et isegi mokaotsast midagi lubada.

    ReplyDelete
  4. Hundi ulg, ega siis alati see kah kehti, et parem pool muna kui tühi koor. Seda reklaami jaoks kulutatud paberihunnikut vaadates imestan alati selle tegelikku tühjust ja tühisust. Oma valimisotsused olen püüdnud ikka reklaamist sõltumatuks jätta.

    ReplyDelete
  5. <<<sain ka just kirja,kust sain teada et olen eakas,aitäh IRL,et ütlesid,ise arvasin et 59.aastane veel niivana pole,nüüd siis tean!

    ReplyDelete
  6. Rõõm seda Sinuga koos olla, Linda, sest selline kiri jõudis minuni ka. Tunnistan pattu, et emotsionaalse inimesena ma seda lahti ei teinud vaid saatsin kohe ahju. Kuigi ega see tõsiasja muuda ... :)

    ReplyDelete
  7. Ainile lohutuseks, et ega kõike jõua südamesse võtta. Mul on olnud võimalus töötada koos inimesega, kes kõiki üle viiekümneseid eakateks ja ülearusteks pidas, kusjuures nüüd on ta ka ise üle viiekümne jõudnud ja tahab edasi ülemus olla.

    ReplyDelete
  8. Jaak, aitäh toreda kommentaari eest. Kirjutajad (minu puhul) olid kolm suhteliselt noort meest. Et nad kõik ka Riigikogusse said (küll ilma minu abita), siis tasub ehk seda kirja isegi pikemalt alles hoida ja vaadata, kas nad toda kena pöördumist ametisoleku aja jooksul ära ei unusta ja lubatut ikka täitmiseks võtavad.

    ReplyDelete