17/08/2009

Kodused vikerkaared


Täna, 17. augustil kl 9.36, köögiaknast. Oli üsna kahvatuke, sestap tuli pilti tumedamaks lasta. Aga ikka oma, kodune.

Ma ei pea vikerkaarte vaatamiseks eriti kuhugi minema. Nad tulevad mulle koju. Soodsate ilmastikuolude puhul on nad hommikuti köögiakna ja õhtuti toaakna taga. Siis soovid vaid, et elaksid kõrgemal, kus taevapind vabam ja vikerkaart laiemalt näha. Mõnikord nihkub köögiakna tagune vikerkaar nii, et võin teda otse töölaua tagant vaadata - tarvitseb ainult pilk tõsta.

Mul on vikerkaartega eriline suhe. Ema on rääkinud, et mu esimesel elupäeval kummunud taevas ilus värvikas vikerkaar. Mis sest, et sünniöö äikeseline oli.

Praegu, mil sageli räägitakse, et penskarid peaksid oma suure linna kodudest ära kolima maale või väikelinnadesse, olen mõtelnud, et kuhu ma raatsiksin siit kolida - kodust vikerkaarte vahel. Siit, kus on täpselt teada, millal nad tulevad, ja kust on neid imehea vaadata.

EDIT// 18. august. Tänaõhtune külaline ilmus kl 20.00, oli suur, ilus, tervikliku kaarega, aga vaevunähtav ja fotokale peaaegu tabamatu. Mingi värviaimus siiski õnnestus pildile saada. Aga küllap ta tuleb jälle, teinekord, kokkulepitud ajal. :)

Vikerkaarte aeg on jälle käes...

No comments:

Post a Comment