12/06/2009

Vaatasin siis ka otsisõnu...

Paljud kirjutavad otsisõnadest, millega nende blogidesse on jõutud. Mood nakatas mindki vaatama oma blogi saja viimase külalise otsisõnu. Enamasti on mu blogisse tuldud otse kindla teema juurde või Google´ist leitud pilte vaatama. Kõditavat uudishimu selle saja hulgast ma ei leidnud. Ei tsirkust, seksi ega verd. Kaunimad pärlid olid:

* Toots värvis maakera punaseks - kasutasin seda lauset postituses, kus on mu rännukaart Euroopas. Muud seost noorhärra Joosep Tootsiga ei peaks mu blogis olema.
* üks kass läks üle silla - populaarne otsingufraas, viib postitusse eesti keele kaunist kõlast ja hääldamisharjutustest.

Veel mõned:
* kodus ja võõrsil Summer Bay - korra kirjutasin sellest telesarjast, mis mulle kunagi meeldis ja mida ma nüüd pole ammu vaadanud. Jätkuvalt populaarne postitus.
* muruniitmine - kord kurtsin majaesise muruniitmise pärast, aga ilmselt juhtuvad seda postitust lugema need, kes tahavad muruniitmise algeid õppida.
* salmik - sellega tuleb ette postitus mu kunagisest esimese klassi salmikust. Mul on "kuri" kahtlus, et blogi jutukese kaudu on mõned vanad salmid ka tänapäeva laste salmikutesse jõudnud.
* Balti tragöödia - sellega haakub ka järgmine otsisõna
* klaasseina taga - mõlemad viivad postituseni von Vegesacki hiljuti eesti keeles ilmunud raamatust.
* purpurpunane - otsingusõna rohkuse järgi peaks olema paljude lemmikvärv. Midagi olen sellest kirjutanud küll, aga ammu.
* Snowdonia - otsija kavatseb ilmselt minna Walesi ja Cornwalli poolsaare reisile. Seda teekonda soovitan kindlasti, sest see on nii vahva kant, et silm naudib ja süda puhkab.
* koolilaat - otsija ilmselt pettus, sest sai mu postitusest teada üksnes seda, kuidas ma esimesse klassi minnes koolilaadalt tagurpidi käistega mantli sain, kusjuures müüja väitis, et lapsel (minul) on käed tagurpidi otsas.
* puhtus -
* puhtus on kallis - nojah.

No comments:

Post a Comment