02/02/2018

Veel mu raamatutest

Eile sain kirjastusest teada, kuidas edenes „Nooruse loo“ (Petrone Print, 2017. ISBN: 9789949608478, 232 lk) eelmise aasta müük. Sisuliselt on tegemist nelja kuuga septembrist detsembrini, sest  raamat jõudis müüki augusti lõpupäevil.

Kui arvestada seda, et ma logiseva tervise tõttu esitlusi korraldada ei saanud ja ka lugejatega kohtumisi pole olnud ning reklaami on vähe tehtud (olulisim ehk lõiguke „Kirjandusministeeriumi“ saates), siis oli tulemus ootuspärane – ratsa rikkaks ei saa, aga veidi lisa pensionile küll. Leping kirjastusega ei luba mul täpsemaid arve öelda.

Küll aga olen väga tänulik neile, kes raamatut ostnud on või seda teha kavatsevad! Teavet raamatu kohta saab siinselt blogileheküljelt „Nooruse lugu“. Osta on võimalik raamatukauplustest ja kirjastusest Petrone Print nii tava- kui ka e-raamatuna.

Mu teist raamatut „Eestimaa ilu“ (Kentaur, 2008. ISBN: 9789985985250, 304 lk) on ka veel mõnevõrra alles ja seda saab praegu  minu käest. Täpsem teave blogileheküljel „Eestimaa ilu“.

Kui kellelgi on mu raamatutega seoses mingisuguseidki küsimusi, võib neid alati selle blogi kommentaaridesse kirjutada või e-posti teel esitada. Vastan meelsasti.

3 comments:

  1. Ma olen lugenud kättesaadavaid arvustusi "Nooruse loo" kohta. Aja möödudes kui vastukaja esimesed reaktsioonid möödas, oleks huvitav lugeda arvustuste arvustust.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Hundi ulg! Mul on see mõne aja pärast plaanis ka, näiteks kevade alguses, sest mitmesuguseid mõtteid on tekkinud ja päris kõigega, mida on arvatud, ma nõus ei ole.

      Delete
    2. Vist jätan kevade alguses või üldse selle "arvustuste arvustuse" siiski kirjutamata (sest mida see muudaks).

      Delete