15/05/2014

Tehniline probleem

Pean selle blogi lugejatelt vabandust paluma. Nimelt olen siia ajapikku pannud nii postitustesse kui ka oma loomingu loetelulehtedele üsna palju linke, mille kaudu on olnud võimalik lugeda mõnesid minu eri aastatel kirjutatud artikleid jm tekste nii ajalehtedest kui ajakirjadest, mis on olnud internetis saadaval.

Aga aeg-ajalt uuendavad toimetused oma veebilehti. Mõni aeg tagasi oli seetõttu raske juurde pääseda Õpetajate Lehes ilmunud lugudele. See probleem on nüüdseks lahendatud, igatahes kui viimati vaatasin, siis Õpetajate Lehe arhiiv veebis toimis.

Praegu ei pääse ma internetist lugema Elukirjas ilmunud asju, ei enda omi ega ka muid. Mulje on selline, nagu oleks varasemate aastate arhiivid maha võetud. Tõenäoliselt on põhjuseks Elukirja omanikuvahetus ja ajakirja sisu uuendamine. Igatahes ei saa mu blogi linkide kaudu praegu seal ilmunud tekste lugeda.

On võimalik, et niisuguseid mittetoimivaid linke on blogis minust olenemata põhjustel nüüd üsna palju. Ma ei hakka neid ka maha võtma, sest võib-olla tulevad väljaannete arhiivid internetti tagasi.

No comments:

Post a Comment