12/05/2011

Eriti "kiired" SMS-id

Eile saadeti mulle kell 16.27 SMS, et kiiresti miskit teatada. Kätte sain selle SMS-i kl 22.56. Aega kulus 6,5 tundi.

Tele 2-ga on tegu.

Et teataja oli vahepeal ise koju jõudnud, tundus, et ühendusega on miskit viga. Nii saatsingi omakorda prooviks SMS-i eile kl 21.01. Ei kippu ega kõppu. Adressaat sai selle kätte täna kell 17.28. Aega kulus peaaegu 20,5 tundi.

Moblad olid kogu aeg sisse lülitatud.

Huvitav oleks teada, missugused on blogilugejate SMS-i kogemused? Kas nii ongi tavaline?

11 comments:

  1. Sattusid ilmselt mingi anomaalia otsa. Mul küll tuleva' ja lähvä' kogo aig kõik kippelt peräle.
    (pruukmisel Tele2 ja provval Elisa)

    ReplyDelete
  2. Ei kurda ka, mul oli enne EMT, nüüd on ELISA.
    Sõnumid tulevad ja lähevad sekunditega.

    ReplyDelete
  3. Mina ka ei saa kurta. Mul oli ka EMT, siis Tele 2 ja nüüd Elisa. Kõik on toiminud koheselt.

    ReplyDelete
  4. Meil on siin varem olnud probleeme ka moblaga ostetud sõidupiletite kinnitusega - tuleb alles tüki aja pärast.

    ReplyDelete
  5. Et see postitus seoses Bloggeri 20,5 tunnise katkestusega seiklemas käis ja on nüüd Bloggeri poolt ilma kommentaarideta taastatud, panen siia uuesti need neli kommentaari, mis mul kadumaläinud postituse juures olid:

    ÖöHulkur, 20:43
    Sattusid ilmselt mingi anomaalia otsa. Mul küll tuleva ja lähvä kogo aig kõik kippelt peräle. (pruukmisel Tele2 ja provval Elisa)

    sjgelle, 21:32
    Ei kurda ka, mul oli enne EMT, nüüd on ELISA. Sõnumid tulevad ja lähevad sekunditega.

    neiud ärevil, 21:49
    Mina ka ei saa kurta. Mul oli ka EMT, siis Tele 2 ja nüüd Elisa. Kõik on toiminud koheselt.

    Linda, 22:16
    Meil on siin varem olnud probleeme ka moblaga ostetud sõidupiletite kinnitusega - tuleb alles tüki aja pärast.

    ReplyDelete
  6. mes putt moblaga ostetu pileteisse - tuu võiss vabalt olla ka tahtline viivitus, et kontrolli saabuden ei saass kohe piletit osta.
    Mobiilse kalapüügiõiguse saamisega om sammamuudu - nakap kehtima 2 tundi pääle smsi saatmist.

    ReplyDelete
  7. Kust Sa need kommentaarid siis said, kui blogger ära pätsas?
    Mul ka võttis osa ära, ma küll ei tea, kust neid otsida:)

    ReplyDelete
  8. Sjgelle, kuna need olid nii lühikesed, siis paistsid need blogipuust teksti juurest välja ja sealt kopisin (Seal on vahepeal kadunud olnud postituste tekstid alles, samuti ka Google Readeris).

    Üldiselt on Bloggeri meeskond lubanud, et üritab nädalavahetusel ka kommentaarid tagasi tuua. (Neil on juba õnnestunud tagasi leida postitused, draftid ja kellaajalised eelpostitused ning tundub, et nad on selle vea parandamisega kõvasti tööd teinud.)

    ReplyDelete
  9. SMS-i teemal jätkates: teine proov, saadetud 12. mail kl 21.38 jõudis adressaadini 15. mail kl 16.10 ehk üle kahe ööpäeva võttis aega kättesaamine.
    Oleme kõik settingud üle kontrollinud. Kõik on, nagu peab, aga kuskil on keegi tigu.

    ReplyDelete
  10. Esimesed neli ehk kadunud olnud kommentaarid on ka nüüd tagasi ilmunud. Aga las siis olla seekord topelt, ei hakka kustutama, sest vahepeal minu enda poolt taastatuid on ka kommenteeritud. See segadus siin on siis mälestuseks sellest, kuidas Bloggeril suur "avarii" oli, kusjuures tundub, et nüüd ollakse ka viimastest tookord kadumaläinud asjadest tagasitulijad saadud. Kiiduväärt!

    ReplyDelete