16/01/2011

Minu viimane krooniost

Ajaloolise tõe huvides panen siia meie pere möödunud reedel tehtud viimase krooniostu jäädvustuse.


Maksis 12 EEK-i ja maitses väga hea. 40 senti jäi veel järele.

Krooniajastu on läbi, edasi maksame eurodega. Kui ja kuni neid on.

Kellel on viitsimist, võiks kommentaaridesse oma viimase krooniostu kirja panna. Päris põnev oleks teada, mida mu blogisõbrad viimase krooniostu vääriliseks pidasid. Kas oli tegemist asjaliku, piduliku või tavakohase poeskäiguga, impulsi- või emotsiooniostuga või millegi muu põnevaga?

7 comments:

  1. Viimane krooniost Säästukas: 1 kg suhkrut,maksis 11.40 Andsin 12.40 ja tagasi sain 06 eurosenti... Kaks päeva mõtlesin,kuidas mind tõmmati,siis sain aru,et e i tõmmatud!

    ReplyDelete
  2. Huvitav see hematogeeni ostmine, sest mina ostsin pärisšokolaadi :)

    ReplyDelete
  3. Mina tegin viimase krooniostu juba neljapäeval, käisime Tupsuga kohvikus, arve 105 krooni, maksin 110 ja tagasi sain 32 eurosenti.

    ReplyDelete
  4. Krooni viimasel päeval ei jõudnud krooniostu tegema. Aga päris viimase krooniostu tegin juba eelmisel nädalal. Ostsin apteegist köharohtu. Ja apteekrilt sain tagasi ka kroone - see oli väga südantsoojendav minu sees valitsevas eurosegaduses.

    ReplyDelete
  5. Huvitav tagasivaade :) Minu jaoks eriti, sest Eestis olin suvel ning proovisin, mis ma proovisin, ei suutnud meenutada, mida sealt viimasena ostsin... Vist kommi ja juustu külakostiks. Tegelikult sai ju veel üks ost üle interneti tehtud aasta eelviimasel päeval - emale sünnipäevaks lilled. Päris kena lõpp minu kroonidele :)

    ReplyDelete
  6. Mina ostsin viimaste kroonide eest 4 õuna ja sain tagasi juba 2 uut eurosenti.
    Hematogeeni proovisin ka arsti soovitusel ja peab ütlema, et see oli hoopis teise maitsega kui lapsepõlves.

    ReplyDelete
  7. Mina ostsin Eesti Pagari Pealinna peenleiva ja pärmi kroonide eest. Arve täpne summa meeles polegi, midagi üle 20 krooni läks ja tagasi sain ka mõned eurosendid.

    ReplyDelete