11/06/2010

Fotojaht - tööriistad

Esimesel, üsna hiljuti tehtud pildil lõikavad meistrimehed oma masinavärkidega liivakivist plaate, et restaureerida Maltal Mosta kiriku juurde viivat laia treppi. Igasugust muud töömeeste kila-kola, kõik vajalikud riistad, on siin ka.















See pilt on mõne aja eest tehtud hoopis teises Euroopa kandis: nii kastetakse lilleampleid Bathis Suurbritannias. (See ülesvõte on mu blogis vist ka varem olnud, aga mulle meeldib, kui ilusasti läbimõeldult sellel kastmistööd tehakse. Tallinna vanalinnas olen näinud hoopis kohmakamat tööviisi - mehi redelit mööda ronimas kord ühe, kord teise rippvaasi juurde ja neid siis kastmas.)
















Teiste fotojahiliste tööriistapildid on siin.

13 comments:

  1. Lillekastmispildi juurde käiv jutt on nii ilmekas näide, kuidas mõnikord ilmatu lihtsaid asju mõttetult keeruliselt aetakse.
    Su piltide töömehed on omas elemendis, hea kohe vaadata.

    ReplyDelete
  2. kui mina seal käisin, ka suht hiljuti, oli töömeeste ja tuule poolt ülekeerutaud tolm selline, et pildistama ei kippunud. Aga hästi tabatud momemendid

    ReplyDelete
  3. Tundub hea kerge töö olevat - amplite kastmine, ma mõtlen. Ma näen vaeva oma kapipealsete lillede kastmisega, vat sellist asjandust vaja.

    ReplyDelete
  4. igavesti lahe kastmise meetod. peab ainult osav olema et enda pead ei pese. suvilas oleks selline dushshina tore :)

    ReplyDelete
  5. kastmine on asjalik töö ..

    ReplyDelete
  6. Mielenkiintoiset kuvat sinulla. Tuo alempi on hyvin selventävä, kuinka kukka-amppelit kastellaan.

    ReplyDelete
  7. Nutikas kastmisviis!
    Aga osavaid ehitustöölisi ma imetlen!
    Lõikavad kivi kui pehme paberi õigesse mõõtu nagu naksti.

    ReplyDelete
  8. Kivimeistrite tööriistad olid huvitavad vaadata, palju tuttavat - mu onupoeg ju töötas pikka aega kivitahujana...
    Aga see kastmispilt on tõesti asjalik!

    ReplyDelete
  9. Toredad, pisut erinevad fotod tööriistadest, kohe nagu teopealt tabatud ;)

    ReplyDelete
  10. See on küll asjalik tähelepanek et mehed on tööriistade juures ka vajalik komponent

    ReplyDelete
  11. see lillekastmisepilt on jah väga mõtlemapanev

    ReplyDelete
  12. Lillekastmise tööriist on vinge ja üsnagi nutikas.

    ReplyDelete
  13. Kui nyit miilde tuletada, siis Tarbatus olen samalaadset kastmist näind...

    ReplyDelete