21/01/2009

Meem tuli külla

Kristel, kelle blogi mulle väga meeldib, saatis mulle uute blogitutvuste meemi kutse.

Kõigepealt reeglid:
1. Leia oma vanadest blogikirjutistest teemad, milles kajastuksid järgmised sõnad/teemad ning lingita need.
Sõnad oleksid: pere; sõprus; armastus; mina ise; mida iganes (vabavalikuline teema, mida tahaksid esile tuua).
2. Anna 5-le blogipidajale meemi "teatepulk" edasi. 2 neist peaksid olema Sinule uued blogitutvused. Anna meemisosalemise teade ka blogipidajatele, näiteks kommentaarilahtrisse.
3. Meemi saanud blogipidaja kopeerib reeglid ja lingitab talle meemiulatanud blogi.

Väga põhjalikult ma seda meemi ei võtnud. Aga vastused on siin.
Perest kirjutan ma vähe. Seda täiesti teadlikult ja interneti mõningaid omadusi arvestades. Pere ja mina ise.
Sõprus.
Armastus.
Vaba teema. Mis iganes. Miks mitte üks ilus laul teelolekust kuulamiseks neile, kes end mu sõbraks peavad.

Edasi ulatamine on mulle meemide puhul alati kõige raskem. Praegu ka. Isegi kõige vanemad blogitutvused on vaid aastavanused. Väga paljud neist on seda meemi juba teinud. Seepärast ei tee ma vahet uute ja vanade vahel, vaid ulatan teatepulga koos vabandusega tülitamise pärast

Mirrile
Killukesele
Sällile
Aitab küll, kolm pidavat igaks asjaks hea olema :)

EDIT// Tuli välja, et Killuke on seda meemi juba teinud, aga ma ei hakanud ka uut "ohvrit" otsima.

No comments:

Post a Comment