21/10/2008

Vihmaste õhtute ajaviidet


Ma käin siis nüüd ka aeg-ajalt mängupõrgus.

Avastasin tänu nooremate suunamisele Õhtulehe veebikohast mängude hulgast mahjongi. (II variant, mitu mänguvälja.) Ei läinudki kuigi palju aega, kuni kõik kolm taset õnnestus läbida.

Loodetavasti mõjub mahjong ajule sama kasulikult kui internetis surfamine, mis pidavat eakatel aitama mälu alal ja korras hoida. Sellest, et USA teadlased surfamise kasuliku mõju tuvastasid, oli hiljuti palju juttu näiteks siin.

Mahjong tähendavat hiina keeles varblast ja on oma mingil kujul kuulutatud Hiinas tervislikuks spordialaks. Enne seda, 1998. aastal täiendati mahjongi ametlikke reegleid. Uute reeglite hulka kuuluvad nõuded, et mängides mahjongi ei tohi juua alkoholi, manustada narkootikume ega suitsetada.

Sealt mängude leheküljelt meeldib mulle veel Piljardihai. Hea võimalus kätt ja silma treenida. Mul küll kipub esialgu enamasti valge pall sisse minema, aga omal ajal olin koroonas päris kõva käsi, küll ma selle netipiljardi ka selgeks saan :)

2 comments:

  1. Hea meel, et on veelgi mahjongi eakamaid austajaid.:) Mul on vahest hàbi, et laste tagant Nintendot kàin kasutamas...

    ReplyDelete