13/08/2008

Blogi nime muutus

Otsustasin blogi nimes väikese muudatuse teha. Igasuguseid "asjadele" "pühendatud" ja neid kirjeldavaid blogisid on blogimaailmas väga palju. Tuli tahtmine pealkirjastada oma blogi teistmoodi, väikesest sõnamängust lähtudes.

Kruus ja tee on kruusatee, loodetavasti mitte liiga tolmune.
Kruus ja tee on ka kruusitäis teed...

Elu on tee, kus kulub vahel ära kruusike sooja teed.

Luuletaja on kirjutanud, et kui kruusatee kraasibki taldu tule ikka mu rõõmude juurde...


Olgu siis blogi nimekski Lihtsate asjade asemel KRUUSATEE.
Vahelduseks, oma lõbuks, omal soovil. Seda enam, et sellel nimel on minu jaoks tähendus - ainult ühe tähe võrra muudetud kujul on see olnud minu ja mu lähedaste nimi, päriselt oma.
Kõik muu blogis jääb samaks. Vähemalt esialgu.

Loodetavasti ei põhjusta ma sellega kellelegi liigseid sekeldusi :)

2 comments:

  1. Mina olen üks "asjadest" blogija, Tere, kruusatee. Hea põhjendus.

    ReplyDelete