07/03/2008

Ema teab... ja külmunud laul

Täna on mu ema sünniaastapäev. Hommikul seisin bussipeatuses, vaatasin siniseks tõmbuvat taevast. Mõtlesin, et kui ema on seal kuskil kaugel olemas, siis võiks ta kuidagi anda mulle märku, et teab mind mõtlevat temast ja isast...

Buss tuli ja see mõttejupp jäi pooleli. Peaaegu ununes. Linnas jagati naistepäeva eel inimestele igasugust nänni, mõnele pisteti tänaval pihku lilleõis, Kristiine Keskuses jagas SEB pank vist nimemuutuse puhul rohelisi õhupalle. Mina ei saanud ei lilli ega õhupalle, aga kui ma kauplusest väljusin, astus mu juurde neiu, kelle korvis olid valged kilesse pakitud asjad. Ühe neist ulatas ta naeratades mulle. Küsisin, mis see on, ja neiu seletas, et samasugune valge põll, nagu temal ees. Vaadaku ma põlleesisele trükitud veebiaadressilt, et äkki võidan toreda reisi. Põllel seisis: EMATEAB.EE. Ema teab...

Juhus või märguanne? Või hoopis midagi muud. Ema teab...

Hiljem arvutist vaadates selgus, et tegemist oli emateab-nimelise infoportaali reklaamiga. Nii et skeptikud võivad seda ka lihtsalt asjaolude kokkusattumusena võtta.

Muidu oli tänane päev lihtsalt üks külmetav märtsiilm. Sestap siin ka üks külmunud laul.
Madonna – Frozen.

No comments:

Post a Comment